22 серпня 2020 р.


"Є  злочини гірші, ніж спалювати книжки. Наприклад – не читати їх."
Геніальні слова геніальної людини.
22 серпня - 100 років від дня народження одного з найвідоміших фантастів світу - Рея Дугласа Бредбері.

День народження Рея Бредбері: цікаві факти та цитати відомого фантаста


«Коли мені було 19 років, я не міг вступити до коледжу: я був з бідної родини. Грошей у нас не було, тож я ходив до бібліотеки. Три дні на тиждень я читав книги. В 27 років замість університету я закінчив бібліотеку», - так він написав у своїй автобіографії.

Бредбері рано зрозумів, що хоче стати письменником – почав з того, що у 12 років не маючи достатньо грошей для придбання нових книг, написав продовження до «Великого воїна Марса» Берроуза. І до останніх днів кожного ранку сідав за рукопис, бо вірив, що кожний написаний твір продовжує йому життя. 

Коли Рей закінчував школу, в родини не було грошей на пристойний одяг, в Америці лютувала Велика депресія. Хлопцеві довелося йти на випускний в костюмі його дядечка. Справа в тому, що дядечко помер у вуличній стрілянині, й мамі довелося заштопувати дірки від куль на піджаку.

Останній роман автора із символічною назвою «Літо, прощавай» побачив світ у 2006 році.
Існує премія Рея Бредбері, яка присуджується за кращий фантастичний кіносценарій. А першим його володарем став Джеймс Кемерон зі своїм “Термінатор-2: Судний день”.

Брэдбери (Прочитанное) — 104 книги

Немає коментарів:

Дописати коментар