17 серпня 2020 р.

Дитячі вірші про Україну.
Моя Україна — це пісенька мами...

Моя Україна — це пісенька мами,
Розлогі лани колосяться хлібами,
Вишневі садочки, лелеки на хаті.
Купають ставочки хмарки пелехаті.
Сценарій тематичного дня "Хай в серці кожної дитини живе любов до ...Моя Україна — то мамина ласка,
Червона калина, бабусина казка.             
Це соняхи в цвіті, горобчиків зграя…
Я кращої в світі країни не знаю.
                                      (Л. Савчук)

Про нашу Україну.

Ми дуже любим весь наш край,
І любим Україну,
Її лани, зелений гай,
В саду — рясну калину.
Там соловейко навесні
Співає між гілками:
Та й ми співаємо пісні —
Змагається він з нами!
                      (М. Познанська)

Любі малята, хлопчики й дівчатка! Мами і татусі! - Долина ...Як ти любиш Україну.

— Як ти любиш Україну,
Мій маленький друже?
— Нашу рідну Україну
Люблю дуже-дуже!
— З Україною нікого
В світі не боюся.
І щоранку я до Бога
За неї молюся.
Щоб була щаслива дуже,
Щоб була багата.
Я люблю її так дуже,
Як маму і тата.
                      (О. Лупій)




Немає коментарів:

Дописати коментар