15 травня 2020 р.


САМБІРСЬКА МІСЬКА РАДА | Сім'я починається з дітей!!!15 травня ...
Шануймо батька, шануймо матір–
І нам воздасться теж добром.
Хай буде шана в кожній хаті
І дух сімейства за столом.

Сім’я – це опора, це той причал, до якого пристаєш, ховаючись від бід та незгод, де знаходиш спокій та затишок.
Мамина ласка, татусева мужність, бабусина доброта, дідусева мудрість, тепло хатнього затишку в колі рідних на все життя залишають глибокий слід у душі та серці кожної людини.

Друзі, цього дня неодмінно привітайте своїх близьких з  Днем сім’ї.  А ваш маленький сюрприз, як от родинне фото, листівка чи солодощі, зроблені своїми руками, приємно здивують та подарують вашим найріднішим людям гарний настрій і масу задоволення.
Влаштуйте для своїх рідних вікторину з призами! А завданнями нехай будуть загадки про сім'ю!

Пестить, ніжить, і голубить,
розуміє, дуже любить.
Я до неї пригорнуся,
бо вона моя … (матуся)           

Хто усіх нас захищає,
Матінці допомагає?
З ним нічого не боюсь,
Здогадались? Це… (татусь)

Хитрі очі, дві косички.
У веснянках ніс та щічки.
Непосида невеличка
називається … (сестричка)

З ним ніколи не сварюся,
Іграшками поділюся.                                       
Буду з ним дружити, грати.
Познайомтесь, це мій … (братик)

Ще голубонька рідненька –
Добра, мила і старенька.
Я ніколи не журюся,
Бо у мене є … (бабуся)

Сивий, мудрий і поважний.
Заклопотаний, відважний.
Всього я в житті навчусь,
Бо зі мною мій … (дідусь)

Немає коментарів:

Дописати коментар