29 січня 2020 р.

Сонячний казкар.
Картинки по запросу всеволод нестайко цікаві факти30 січня - 90 років від дня народження В. Нестайка.

Про цю дивовижну людину написано багато статтей.
Ми пропонуємо добірку цікавинок з його життя.
Можливо, ви цього не знаєте?

У матеріалах про життя й творчість Всеволода Нестайка часто згадується одна сімейна легенда. Мати-філолог Марія Довганюк народила Всеволода в перерві між читанням Ремарка. Акушер, старий єврей, сказав: "Мадам! У вас, здається, з’явився письменник!". Казкар жартував із цього приводу: "Так що я, можна сказати, народився між рядками".

Зі спогадів самого Нестайка: "У дитинстві я був худенький і маленький – чи не найменший у першому класі. І страшенно хотів якнайшвидше вирости. За порадою однокласника Васі, такого ж, як я, шпінгалета, 

я прив’язував до одної ноги важку праску, до другої – цеглину, хапався за верхню планку одвірка і висів, поки вистачало сил, намагаючись витягти своє тіло. А ще той Вася мені сказав, що від дощу все росте. І я довго простоював під дощем, підставляючи струменям свою грішну руду голову. Мама дивувалася, чого в мене постійний нежить".

Вчителі зі шкіл таких європейських країн, як Болгарія, Польща, Португалія, Іспанія, Чехія, Греція та Литва створили мапу найпопулярніших дитячих книжок усієї Європи. Так-от, найпопулярніша, найкраща та найважливіша книга, яка представляє Україну, – "Тореадори з Васюківки" Всеволода Нестайка.

Всеволода Нестайка вважають основоположником українського дитячого детективу. У 1990 році побачила світ його книга "Таємничий голос за спиною" такого літературного жанру.

"Усміхатися частіше треба – тоді помолодшаєш", – ось такий рецепт казкаря.

Немає коментарів:

Дописати коментар