10 березня 2019 р.

           НАЙТЕПЛІШЕ СВЯТО

В усі часи, по всьому світу жінка викликала особливе відношення, адже вона уособлювала ніжність, красу, надзвичайну зворушливість і чутливість.
Восьме березня - свято мам та бабусь - неможливе без пісень, запальних танців, привітань, видовищних конкурсів і щирих усмішок. 

Я для мами так старався,
10 фішок получив.
Аж мій ґудзик відірвався,
То я сам його пришив.

Та хіба це допомога?
Я для мами посуд мив.
Потім вимив ще й підлогу,
Всіх сусідів затопив.

Я для мами теж трудився,
У тазок води налив.
Наш будильник запилився,
То я з милом його мив.

Ось почистити на свято
Вирішив весь посуд Саша.
А потім чотири дня
Сашу мила вся сім’я.

Раз у рік на свято мам
Я у руки віник взяв.
Залишилось від нього
Три соломинки всього.

Свято-розвага "Ми з матусею разом" пройшло на ура!

Немає коментарів:

Дописати коментар