29 листопада 2013 р.

Знати, щоб жити.


    Гарне здоров’я – це почуття найвищого блаженства, що дозволяє людині говорити: «Я живу – і це чудово»! Але останніми роками аналіз показників, що характеризують стан здоров’я молоді, виявляє вкрай несприятливу тенденцію.
  З давніх-давен казали: «Здоров’я, як і честь, треба берегти змолоду». Поки ти молодий і у тебе здорове тіло, цей дар потребує розумного поводження з ним. Втратити його легко, а повернути неможливо. Люди кажуть: «Є каяття та нема вороття».
Небезпек для здоров’я безліч, але епідемія ВІЛ/СНІДу має найбільш руйнівну силу, бо ця хвороба невиліковна.

Шановний друже!





    

Зайди до бібліотеки, візьми книгу з перегляду "Не спали своє майбутнє", погортай, почитай. Можливо,ти сможеш відкрити для себе щось нове, що стане для тебе у нагоді...






СНІД: подумай про майбутнє - обери життя!


Немає коментарів:

Дописати коментар