14 липня 2020 р.

Шановні дорослі!
Ми підготували для вас дуже цікаву інформацію.
Сподіваємось, що вона стане вам у нагоді.   
Мамина казка має лікувальну силу і ось чому.      
Казкотерапія як спосіб психокорекції соціальної взаємодії дітей
Правильною казкою можна вилікувати дитину від сором’язливості або, наприклад, зрозуміти причини її поганої поведінки. 
Кожна мама знає: кращий спосіб вкласти дитину спати, заспокоїти, розвеселити або зацікавити – прочитати їй казку. 

Просто згадайте з дитиною улюблену казку, а потім попросiть розповісти її заново. Будьте уважнi, не перебивайте, але і не забувайте ставити уточнюючі питання. 

В ході вашої бесіди може з’ясуватися багато цікавого. 
Наприклад, виявиться, що Сірий Вовк з «Червоної Шапочки» був злим, тому що дівчинка і бабуся не хотіли з ним дружити і він відчував себе самотнім. Швидше за все, і ваш шибеник часто б’ється на дитячому майданчику зовсім не через кепський характер. Просто інші діти чомусь не кличуть його в свої ігри. 

А царівна Несміяна плаче з ранку до вечора, бо її мама і тато весь час сваряться. В даному випадку сумна королівна – ваша дочка, а її батьки – ви з чоловіком. Мабуть, ваші відносини хвилюють дитину набагато сильніше, ніж ви думали. 

А з цим посиланням ви зможете знайти більш докладну інформацію: https://zatyshok.net.ua

Зразок терапевтичної казки
(для подолання телевізійної та комп’ютерної залежності у дітей)

Нещодавно однієї темної ночі в нашій квартирі я почув одну дивну розмову.
Чую, хтось вихваляється:
– Як тільки мене любить Сашко! Просто обожнює. Дивиться і футбол, і «Найрозумнішого», і фільм про Гаррі Поттера, я аж стомився розважати його сьогодні. (Ви, мабуть, здогадалися, що це розмовляв телевізор).

Я навіть образився на нього трохи. Він стомився! А я не стомився з ним? Один канал не показує, другий мигає, третій – нема трансляції.
Коли чую:
– Та що там ти. Мене Сашко любить найбільше. Скільки він на мені грає! Його улюблені ігри: GTA San Andreas, Worms, Vice City – забили мені усю пам’ять. А як клацає по кнопках?! Просто жах!
Я слухав, і мені не вірилось. Невже мій комп’ютер таке може говорити про мене? Я клацаю, бо клавіши западають.

– Годі вам вихвалятися! Найбільше Сашко любить мене, – почулося з кутка, де на поличці стоїть старий телефон.
– Ха-ха-ха, – засміялись одночасно телевізор і комп’ютер.
– Тебе?! Ти вже зовсім з глузду з’їхав, старий?
– От і ні. З ким би з вас Cашко не грався, та коли подзвоню я, він усе вмить кидає і поспішає до мене, бере слухавку, а я передаю йому Голос його Мами, яка дзвонить з роботи. А чи можете ви передати Сашкові голос його мами, на який він так чекає? Мій дзвінок для нього – найдорожчий.

Наступного дня я прокинувся пізно. Мами вдома вже не було. Вона рано йде на роботу, а на столі записка: «Сніданок на столі». Снідати не хотілось. Я навіть не кинувся до комп’ютера, не увімкнув за звичкою телевізор і навіть не подзвонив зранку Антону, щоб поговорити про футбол чи нову гру.

Мені так захотілося почути голос мами. Я вирішив подзвонити їй на роботу. Але я забув (це просто жах!), я забув номер телефону маминої роботи. Мені стало сумно й соромно, адже я знав напам’ять усі телевізійні канали, коди комп’ютерних ігор і раптом забувся мамин номер. Мені хотілося плакати. Я так хотів почути зараз її голос...
    Я глянув на годинник і став чекати.
Вірші про маму - Мала СторінкаПриблизно о такій порі мама завжди телефонує додому і запитує, чи я поснідав, чи прийняв ліки. Я із жахом подумав: а раптом телефон не працює? Я підняв слухавку – гудок був. Я чекав... Просто сидів біля телефону і не зводив із нього очей...
І раптом – дзвінок. Я схопив слухавку. То був Мамин голос. Голос найкращої мами у світі.

А ви пам’ятаєте голос своєї мами? Чи не забули, бува, номер маминого телефону? Подзвоніть їй просто зараз – і ви почуєте найкращий голос у світі – голос Мами.


Немає коментарів:

Дописати коментар